Varje gång du inte tränar..

så tränar någon annan för att bli bättre än dig. Gosh för första gången så är jag ybernervös inför Street SM. Inte bra alls.. Då slutar de alltid kanon dåligt. men har inga förväntningar egentligen på tävlingen för det kan ju inte gå sämre än vad det gjorde förra gången, haha.

Försöker på kondition, någon som vet vad det är? Näe inte min kropp heller..! Idag har jag slaktat på gymet! Spinnande 20 minuter, sprang på bandet 20 minuter, körde mage och rygg. Som avslutning gick jag 6 km i spåret..och dessutom har jag även hunnit med och dansa igenom min singel 10 ggr. Ska jag behöva säga att jag blev svettig eller förstod ni de? ;)




Alltså hon har ju löjligt snygga kick-ass-handskar!!11
Okej då hon har ganska snygg kropp med, håller ni inte med? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0