Hur går det med träningen då?

Jorå så att..Det går bättre än väntat faktiskt. Sprungit 3,5 km igår och idag. Ganska duktig är jag väl? Har till och med hunnit dansa med Hannah och Narre. Var i danssalen från 16-22.00. Jag och Nathalie var inte så överäns över ett steg i ett program. Narre har en tendes att göra tum-händer, så jävla fult :D haha, iförsig är inte bättre själv. Men vi får se hur det blir, kanske får min vilja igenom om något annat steg, höhö. Men när den damen har bestämt sig så är det KÖRT!

Senare på kvällen idag (tisdag) så har jag cyklat lite på cykeln i 30 minuter sen stretchade jag spagat och splitt i 40 JÄVLA minuter. För Zara Hedman säger om man gör det i 40 minuter 4 dagar i veckan så blir man vigare. Vilket jag hoppas på. MÅL splitt och spagat båda höger och vänster till JUL, tror ni jag lyckas? Splitt blir svårt..

Regionstävling i Falun 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0