Här ekar de!

Tomt, tomt och tomt.
Dansen har precis slutat, buhu. Fast kan ju ändå inte dansa med min kära tumme.. De var Magic of Dace igår på Teatern, var där och peppa de övriga dansarna eftersom jag inte kunde vara med. Så jävla gryma, de kommer filmer på de senare, någon gång. Kan ju berätta om mitt pluggade för de är ju så himlans intressant, not. Mitt liv består väl mest av de, sista spurten innan de är sommarlov. Eller ja, ska ju jobba som ett as så de blir väl ungefär som att vara på en koncentrationsläger. Inge mat, hårt jobbande ja ni vet. Dock slipper jag ju gaskammaren, tur är väl de! ( dålig humor idag!)
Ni kanske har märkt att jag har en tendes att lyckas med saker? Jag ger er en bild i huvudet, tänkt dig en NÖRD, men 100 böcker + papper i famnen, går upp från en trappa. De kommer en kille i fullfart som inte ser mig och jag ser inte honom. Ja, de hände. Alla böcker, papper flög ner för trappen utöver golvet och ja de gjorde ont i min tumme. Och JA, han borde fan se sig för! DAMERNA FÖRST! get it? Förutom de så börja Christian Look plocka upp alla mina papper, för han var på föreläsning, de gjorde ju inte saken bättre. Och de blev ju inte alls mindre pinsamt, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0