Gotland in my <3

Gud vilken rolig resa de var, alla som inte var där missade något kan jag säga! Vi åkte med ett gäng härliga sundsvallare till rikstävlingen i Street men de var även extra klass Disco. Så jag fick tävla i Singel Disco, Hiphop Singel och Hiphop Par.

Jag kom på 2:plats i disco, helt stört förstår inte hur jag kunde komma där. Hade sifforna 1,2,4 och hon som vann hade 1,1,4 lite störande, en placering ifrån. Men men, slog alla bitches med dräkter ;)

Sen var de hiphop PAR, vi VANN! Fattar ni? vi kom ETTA, men placeringarna 1,1,4!! Jag förstår fortfarande inte att vi vann, men vi hade ju hejjarklack i finalen, kanske var därför ;)


Drar den långa versionen imorgon, har skrivit typ en halv bok känns de som, men orkar inte skriva klart den nu :D



Min Disco Singel,
Bjuder på fula miner och dubbelhakor! ;)

Kommentarer
Postat av: isa

hej! grattis för det första till vinsten och andra platsen :D hittade filmen, tack för den! sen undrar jag om du har filmen som var semi oxå? :D kram!

2011-05-02 @ 10:46:49
URL: http://isawestling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0