Dans + Stretch

Har vart iväg på dagen och dansat av mig lite på söder. Riktigt skönt, var längesen jag var så svettig. Kändes som jag hade vart på spinning pass! Gjorde kickdiagonaler, försök med hopp, har aldrig sett snyggare splitthopp alltså. ( SÅ JÄVLA FULA. hahahah) Dansade en hel del disco, försöker få ihop något som kallas program. Går väl sådär. Gjorde mördar Stretch, då menar jag verkligen MÖRDAR. I 40 minuter, spagat och splitt. Alltså för första gången vågade jag glida ner i splitt är så rädd att jag ska ramla fram och typ bryta bena typ. Men jag kommer inte ner i splitt ÄN. Men är faktiskt på godväg, typ. ;)

En halvmeter kvar till golvet, men iaf!
I jul så ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kör mördarstretchen för splitt! :) Jag kom ner på två veckor då :D

2011-08-25 @ 12:18:19
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: ERRE

sv: det ska jag :D eller det beror på vilken du menar? :D

2011-08-26 @ 03:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0