Bakis enda in i själen.

Varför utsätter man sin kropp för alkohol egentligen? Man mår alltid så jävla dåligt dagen efter. Jag har bestämt mig för att inte dricka alkohol förutom när någon fyller år och man firar. Men alla helger är nu VITA. (förutom kräftskivan som kmr snart ;)

Nu när tävlingssänsongen börjar så kanske man ska bygga upp lite kondition också! Har bestämt mig att jag ska försöka (SKA!) springa ett varv i spåret som är 3-3,5 km om DAGEN. Är det någon som vet på ett ungefär vad som är en bra tid att springa på? Skulle vilja ha ett mål att slå.




Erre i ett nötskal!
Need some kondis! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sääääääääääääääkert.

2011-08-14 @ 22:15:28
Postat av: ERRE

MEN FU din anonyma jävel :D

2011-08-14 @ 22:18:58
Postat av: NARRE

SÅÅÅ jäkla på på vita helger (förutom lite undantag!);) fyfan för bakfylla.............. kondis here we come!!!

2011-08-15 @ 09:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0