<3

Igår fick jag reda på något som verkligen förändrade min livssyn. Någon som står mig väldigt nära höll på mista sitt liv, men hon klarade sig på håret.. Men med djupa sår inom sig, jag kan på ett sätt se mig själv i henne. Vad hon går igenom, jag har vart nästintill lika långt ner i mörkret som henne. Världen är så jävla orättvis jag vet! Du förtjänar det bästa, det är bara du SJÄLV som måste inse det. Vi älskar dig och vi vill att du ska vara kvar i våra liv. När jag fick reda på vad som hade hänt av mamma så stannade världen till. Du är en lilla syster för mig, du är en familjemedlem. Jag vill gråta tillsammans med dig, vara hos dig och förklara för dig att vi älskar dig och allt kommer att ordna sig. Det kommer att ta tid, men vi är på din sida hela vägen fram. Det var första gången jag har vart i chocktillstånd, grät konstant hela natten. Tänk om du inte hade överlevt..Jag såg dig livlös framför mig, vi kunde inte rädda dig. Jag såg oss svartklädda på din begravning och hur förkrossad alla omkring mig var..Du har människor omkring dig som älskar dig. Kommer alltid att finnas för dig oavsett vad. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0