Sovit bort dagen.

Hade skola idag, men jag vaknade kl 11.00 jag hade glömt att ställa klockan, sen dess har jag sovit,sovit och sovit. Värktabletterna för min kära tumme tar död på mig, är som en zombie. Less på skolan är jag också, har inte tagit tag i något. Jag orkar verkligen inte, även fast jag har tid.

Har hunnit med att springa spåret också 3,5 km x 2! Eller jag sprang inte allt, haha. Men jag kom runt de i alla fall. Måste ha sett skit roligt ut med tanke på min hand sitter fast vid bröstet och den andra svänger på sidan, hahaha.

Men nu har jag bestämt mig, eftersom jag inte kan dansa.. pga min tumme, så ska jag köra varannan dag springa/gå 3,5km x 2 och den andra dagen bara gå 3,5km x 2. Måste skärpa mig lite alltså med träningen. För de smids planer om att åka till GREKLAND 3 juli - 10 juli, HELT OKEJ faktiskt! Måste bygga upp min bränna, för jag ska bli brunast även fast jag är vitast i gänget! Liksom träffade Natta, jag som tyckte jag hade pressat i solen som ett AS dessa dagar som de har vart sol. Så kommer hon brun som en jävla pepparkaka. Hon är liksom brunare än vad jag ens brukar bli när vi är utomlands, kul tjej? NEJ!

Vi skulle ha danskväll, eller spåna på lite coola steg, du vet jag är ju inspirations-tjejen-nummer-ett. Vi måste ju vara lite häftigare nu när vi har gått upp en klass! Inte göra om hela vårat program utan bara göra den lite bättre än nu. Något som är så grymt störande är att vi inte har FILM PÅ DE! Varken när vi kom 1:a eller 3:a tävlingen därpå. Så himla tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men erre, kommer du vara med på teatern?? :o jag o lina harju köpt biljetter dit! :D vi vill ju se både dig o natta dansa!! :D

2011-05-12 @ 17:14:15
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0