Vad är grejen?

Skulle cykla ( FÖR-EN-GÅNG-SKULL!) till dansen idag, eftersom jag är billös. Mamis bil har gått sönder, så hon har min. Jag behöver ju egentligen inte ha någon, men är ju helt handdikappad nu när jag inte har någon bil. Till saken, har världens fetaste skavsår, för jag skulle vara cool och inte ha strumpor i conversen. Bra där. Hej köttsår. Så jag kunde ju inte gå till dansen eftersom då skulle jag få så himla ont. Så jag skulle cykla, hade kommit halvägs cyklar över glas, PANG och punka i båda däcken. Får GÅ tillbaka med mina onda fötter, går till bussen, MISSAR bussen med en microsekund. GÅR till dansen och kommer försent.. Behöver jag säga mer?
I alla fall, så var dansen skit rolig idag. ÄLSKAR att improvisera, typ de roligaste som finns. Tycker vi ska börja battla, haha :D Fatta kul? Eller i alla fall få se varandra, så man får lite inspration. Men de kommer vi nog inte göra på ett tag, men de skulle vara kul ^^


Ungefär så här ser mina fötter ut..
ONT ONT ONT!

Kommentarer
Postat av: Angelica

MUMS på bilden ! :D

2011-04-15 @ 00:27:47
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Nicolaylive

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-09-02 @ 13:17:33
URL: http://nicolaylive.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0