Fullt ös medvetslös!

Idag har vi dansat, seriöst har aldrig vart så svettig någon gång och ändå var lat på discon och filma de två sista gångerna. Måste de vara så äckligt varmt! Gud jag bara avgudar Eminemdansen, älskar deeeeeeeeen! Man vill liksom kick som ass på den :D

Förutom de har jag packat halva lägenhet, jag lever typ i en flyttkartong? Ikväll så blir de förmodligen utgång, skulle egentligen på Bio. Men de blev ändrade planer så tvingar med min vän NARRE. För alla andra pallar inte trycket och stannar hemma, haha ;) Fast inget är säkert, för om inte Narre hittar ett vitt linne så tänker hon inte gå ut? SÅ NU SKA VI HITTA ETT JÄVLA VITT LINNE ^^

Ska nog ut på lördag också, och på söndag.. typ kanske. Får se hur gamlingen pallar de här, jag är ju liksom 21. De är inte långt kvar till pension alltså. 46 hela år..! Sen blir livet än lång semester typ? :D





Hej, nathalie döda mig med ett saltkar!

Kommentarer
Postat av: hannah

hehehehe, nu tänker jag göra dig deprimerad, eller glad, inte vet jag - du har räknat lite fel, det är bara 44 år kvar till pension ;) hahaha.. gammelkärrriiiinnnggg!!!

2011-04-22 @ 17:31:00
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0