YO!

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ- ÅÅÅÅ- ÅÅÅ
ungefär så ekar det inne på min blogg, haha. Jag hatar folk som skriver hela tiden och här var det bloggtorka, många av allas bloggar går ut på det." Oj, nu var det längesen jag skrev igen". Jahapp, like I care? :D
Så nu gör jag samma sak ;)


Har precis haft innevecka i skolan eftersom den här kursen är på distans! Vilken helvetes vecka jag har haft alltså, inte okej! Men nu är den över, gick inte i skolan av många anledningar behöver inte ta upp det här, låter er vara nyfikna istället ;)


Dagen började strålande, hade två skivor rostat bröd.. Brände båda, sen hade pappat tagit sista mjölken.. Blev som Elin i fucking Åmål. VEM HAR TAGIT DEN SISTA O'BOYEN?! Alla taggar utåt ;) Morgonhumör hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0