Nu går jag och lägger mig!

Vart med Narre på stan en sväng, skulle kolla ut lite kläder till dansen. Men vi gav upp och hoppas på att NEW YORK ska ge oss lite snygga kläder 10 000 och shoppa för, känns som jag kmr hitta nått eller? Fast kanske inte ska köpa upp kläder för allt.. Men man ska aldrig säga aldrig, ska ha en tom resa väska med mig och bara ÖSA I KLÄDER, SKOR allt! Ja, nu kom jag av mig om vad jag egentligen skulle skriva om.. gosh.

Vi har i alla fall skakat rumpa idag även hannis kom på besök i sina fina nollningoverall! Stretchade även en del, splitten går frammåt gott folk! Oj oj! Snart så, men FAN VAD ONT det gör.. Vet ingen smidig väg upp ur den heller, blir att självdör på golvet. Tips ngn?



Sa någon NEW YORK? :D

Kommentarer
Postat av: naatatta

YEeeeeeeeeS!! NEW YORK BABY!!! 21 days to go ;)

2011-09-01 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0