Lunch med kusinvitamin.

Var med Jullan på stan och käkade lunch på George och kikade i affärer. Hitta par skit snygga skor, som ska inhandlas när jag får massa pengar. Fattig som man är i dessa hårda tider, så köpte jag inget. FATTAR NI? Jag gick in i en affärer och HANDLA INGENTING. Det är ju så att änglakörerna sjunger av stolthet. Jag är en lite utav en shopaholic, dessutom ska jag lägga pengarna på viktigare saker som Tequila, Spirre, Jäger och Cider ni förstår vad jag menar? IMORGON ÄR DE ALL-FUCKING-IN. Jag ska inte leva dagen-efter. Bra mål va?
Vi satt även och solade oss och de blev ju även en del gossip också. Jag kan nu stolt meddela att jag har smakat Cherry Berry, elr vad fan hette de? haha.



Denna bild föreställer en sallad, för er som inte ser de  :)


En hungrig Julia ;)


Tycker den här tjejen om rosa?

Vad fan är de här?
svar: En kniv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0