Vart är världen påväg?

Igår när jag skulle hem från krogen, gick hem ganska tidigt. För kände mig fan fortfarande bakis från fredagen, de är ju inte okej. Men i alla fall bussen gick 01.18 elr nå, så stod jag där 10 över. Men jag blev så hungrig så var till donken och köpte cheeseburgare och en stor jävla läsk, var så törstig. Så tänkte jag nu var jag ju halv vägshem typ. Hehe or not. Men jag gick i alla fall, jag gick en annan väg en vanligt, ni vet vid den där "hängbron" som mamma kallar den typ, där vid Tina ( ni som vet vem de är!) I alla fall, de var en bil som åkte skit fort förbi precis när man har gått över bron, sen när han kmr vid mig kör den riktigt sakta, som att den skulle stanna. Men den kör förbi, en liten bit ifrån mig går en SKIT FULL tjej som kanske är runt 14(?), hon kunde princip inte gå, hon gick sicksack över hel vägen vila sig mot en stolpe gick vidare.

Bilen stannar vid lilltjejen, en gubbe i 50-60 års gubbe hoppar ut ur bilen går runt bilen mot tjejen, jag liksom sneglade bakåt jag menar de kunde ju vara någon hon kände. Tills han springer och drar tjejen in mot bilen och hon galskriker och inte en jävla käft är ute. Jag tänkte inte ens, jag sprang dit och kastade Colan från donken i huvudet på honom och drog åt de andra hållet, hon typ gråter och skriker tills han släpper henne vi ramlar rätt i asfalten. Jag gråter för att hon gråter, vet ni vad IDIOTEN gör? Han ställer sig över oss och pissar på oss och säger att vi är jävla horor, HUR SJUK I HUVUDET ÄR MAN DÅ!? Han slänger sig direkt efter in i bilen och kör därifrån i 190.


Sen sitter vi där nerpissade skakis och bara kramar om varandra, gråter. De var.. kaos. . Fick såna jävla flashbacks, fy fan. Jag hade så jävla ont i kroppen. Tänk om inte jag skulle ha sprungit och hjälpt henne som idioterna inte gjorde för mig. Tänk om inte den där tjejen hade gått bakom mig, hade jag åkt in i bilen då?


Hon var ju fortfarande skit full, jag tog hennes mobil och ringde hennes mamma, som hon förövrigt hade 100 missade samtal ifrån. Alltså båda vi var fortfarande i chock, de var så jävla svårt att prata med hennes mamma, hon grät hela tiden och man hörde verkligen oron i hennes röst, hennes pappa skrek i bakgrunden vad fan är de som har hänt. Tydligen skulle den där tjejen gå enda till Andersberg själv.. Kan ju säga att hennes föräldrar kom JÄVLIGT fort till hängbron. Jag fick skjuts och allt hem. Men de sjukaste med allt var att hennes kompisar hade lämnat henne helt själv, på en parkbänk. Snälla kompisar.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men det är ju helt sjukt :OO

2011-04-25 @ 13:28:54
URL: http://untilwebleeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0