01.21 - Kolla in snygga frisyren!

Precis kommit hem från dansen, nu är hela discon klar! Hela tolv åttor blev de. Kan de typ nu, tränade som fan idag, åkte vid  14.00 tiden och tränade till 16.00 var hemma ett tag, gjorde intervaller. Gick till danslokalen igen vid 21.30 och kommer hem vid 01.21, ganska bra jobbat. Och slutkörd som bara den, kommer sova gott inatt. Eller?


Jag då mongo som jag är hade jätte hög musik på MP3:n när jag gick från dansen, så får jag möte i ett hörn. Alltså jag blev så jävla rädd. Atomatisk så kramade jag om vattenflaskan, haha. Som att vattenflaskan skulle hjälp mig? Fast han blev lika rädd också, men i alla fall. Hjärtat tappade jag i marken liksom.


För övrigt så har jag kommit på värsta snygga frisyren som jag ska ha. Jag tror verkligen ni kommer att gilla den. Den är inte så svår att göra.


1. Du måste vara extremt svettig!
2. Tänk norskt!
3. gummisnodd och dra upp håret.
4. KLAR!



Jag lovar, om jag kommer till final
i disco så ska jag göra en sån
här fin uppsättning ! :D



Vi kanske ska ha såhär på Teatern i discon,
tycker ni inte? ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha hur faaan lyckades du med det ? :D Sådär fick Montana när man gjorde en fläta på henne :D

2011-04-14 @ 11:48:05
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: ERRE

SV: haha hade inte borsta håret på morgon bara sprayat. Så vart svettigt, så när jag dansa så stod håret rakt upp och då testade jag och de blev så här vackert, hahhaha :D

2011-04-14 @ 15:45:51
URL: http://erreoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0